- Pon - Pt 7:00 - 18:00 / Sob 7:00 - 15:00
Nasza pracownia oferuje naprawę wtryskiwaczy samochodowych pompowtryskiwaczy oraz wtryskiwaczy i pomp Common Rail (na miejscu jak i wysyłkowo).
Pracujemy na urządzeniach z najwyższej półki m.in. EPS 200A, EPS 708 oraz Zapp Diesel Tech.
Po udanej naprawie każdy nasz klient otrzymuje roczną gwarancję na naprawione części i wydruk parametrów z profesjonalnego stołu probierczego. Naprawy realizujemy na miejscu bądz wysyłkowo – klient przez cały czas jest informowany o etapie naprawy wtryskiwaczy, a czas naprawy to często tylko 2 dni.
Naprawa wtryskiwaczy common rail
- demontaż wtryskiwaczy na części i podzespoły wraz z optyczną weryfikacją uszkodzeń
wstępna wycena naprawy - wymiana zużytych elementów na nowe
- czyszczenie wszystkich elementów w myjkach ultradźwiękowych
- wymiana uszczelnień wewnętrznych
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
- za pomocą 3–fazy naprawy wtryskiwaczy CR Bosch sprawdzamy a następnie regulujemy np.:
- szczelinę powietrzną
- siłę docisku sprężyny zaworka
- siłę docisku sprężyny wtryskiwacza
- skoku iglicy wtryskiwacza
- skok kulki
- kalibracja dawek wtryskowych na urządzeniu BOSCH EPS 200A
- wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
- pomiar dawki i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki przy częściowym obciążeniu
- pomiar dawki na biegu jałowym
- pomiar dawki pilotażowej
- dodatkowy test rozpylania na urządzeniu zapp diesel tech
- przekazanie wtryskiwacza + protokół z wydrukiem parametrów
Pompowtryskiwacze
Sprawdzenie, czyszczenie i regeneracja pompowtryskiwacza Bosch
(VW, Audi, Skoda, Seat: 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 5.0 TDI, 1.4 TDI
Pierwszy etap to weryfikacja wtryskiwacza , sprawdzamy szczelność sekcji tłoczącej oraz parametry zaworu dawkującego. Jeżeli na tym etapie wykryte uszkodzenia uniemożliwią dalszą naprawę kontaktujemy się z klientem w celu ustalanie kojenych działań.
Drugi etap to czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową . Montaż części wtryskowej pompowtryskiwacza na odpowiednim adapterze testowym.
Wykonanie testu
- pomiaru ciśnienia otwarcia;
- sprawdzenie szczelności testowanego wtryskiwacza oraz samej końcówki wtryskiwacza;
- badanie chrypienia wtryskiwacza;
- badanie kształtu strugi.
Trzeci etap to wymiana części i podzespołów zużytych ustalonych w drugim etapie testowania wtryskiwacza na nowe. Wymiana uszczelnień zewnętrznych przy użyciu tulei ochronnych.
Po złożeniu pompowtryskiwacza w całość wykonujemy czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z użyciem gorącego detergentu (80˚C) na urządzeniu ZAPP Diesel Tech UA2 usuwające pozostałe osady. Następnie na tym samym urządzeniu wykonujemy test rozpylania pompowtryskiwacza .
Naprawiamy wtryskiwacze z następujących marek:
Samochody osobowe:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, KIA, Lancia, Land Rover, Jeep, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssang Yong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, VW i inne.
Naprawa pomp Common Rail
Pierwszy etap weryfikacji i naprawy:
- demontaż pompy na części i podzespoły wraz z optyczną weryfikacją uszkodzeń przy użyciu mikroskopu
- wstępna wycena naprawy
- na tym etapie kontaktujemy się z klientem
Drugi etap weryfikacji i naprawy:
- czyszczenie wszystkich elementów pompy metodą ultradźwiękową
- wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe oryginalne części (koszt części dodatkowo płatny)
- montaż części i podzespołów pompy z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii
- w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów pompy (koszt części dodatkowo płatny)
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na stole probierczym BOSCH EPS-708
- pomiar parametrów określających sprawność pompy
- pomiar ciśnienia wewnętrznego pompy wstępnej
- pomiar udziału sekcji pompy oraz poprawności działania zaworów ssących i wysokociśnieniowych
- pomiar ciśnienia nominalnego dla pełnego obciążenia
- dwupunktowy pomiar dawki zerowej
- pomiar sprawności rozruchowej
- pomiar sprawności obu zaworów dawkujących (dla HP2) oraz zaworu dawkującego (dla HP3)
- badanie charakterystyki dawkowania w kilku punktach dla różnego wysterowania
- kilkunastopunktowy pomiar opóźnienia odpowiedzi pompy na jej wysterowanie przez stół probierczy